مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-11حوادث

قاچاق حشیش با کوله پشتی در خراسان جنوبی


ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان خوسف بیش از 88 کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان در خراسان جنوبی کشف و 4 نفر را دستگیر کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ سید حسین حسینی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری  مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد جا به جایی مواد مخدر در محورهای فرعی این شهرستان دارند را دریافت  که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان نهبندان به 2 نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

  معاون هماهنگ کننده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: عابران پیاده با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی  و با استفاده از تاریکی شب متواری گردیدندکه مأموران در یک عملیات ضربتی، 2 متهم را دستگیر و در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی  آنها ، مقدار 32 کیلو و 900 گرم حشیش کشف کردند.

  سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند؛خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و یا به سامانه پیامکی 11056 موضوع را اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق حشیش با کوله پشتی در خراسان جنوبی

قاچاق حشیش با کوله پشتی در خراسان جنوبی