مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-23سياسي

45 درصد جمعیت شهرستان رشت تحت پوشش بیمه سلامت هستند


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه تعداد 435 هزار و 151 نفر معادل 45 درصد از جمعیت شهرستان تحت پوشش اداره بیمه سلامت رشت هستند، گفت: در دو سال ابتدایی آغاز فعالیت دولت سیزدهم گام های مؤثری برای تحقق عدالت در حوزه درمان و نظام سلامت کشور برداشته شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه تعداد 435 هزار و 151 نفر معادل 45 درصد از جمعیت شهرستان تحت پوشش اداره بیمه سلامت رشت هستند، گفت: در دو سال ابتدایی آغاز فعالیت دولت سیزدهم گام های مؤثری برای تحقق عدالت در حوزه درمان و نظام سلامت کشور برداشته شده است.

کیا عاشوری امروز، اول آبان ماه در آستانه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و آغاز هفته بیمه سلامت و در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان بیمه سلامت شهرستان، با اشاره به اراده قطعی دولت سیزدهم برای ارائه بهترین خدمات بخصوص در حوزه دارو و درمان که مستقیما با سلامت جامعه ارتباط دارد، اظهار کرد: پوشش رایگان پنج دهک اول جامعه، پوشش درمان ناباروری و تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در بیمه سلامت نقطه درخشان خدمات جهادی دولت مردمی سیزدهم در این حوزه است.

وی با اشاره به آخرین پالایش صورت گرفته در حوزه آماری و کسر تعدادی از بیمه شدگانی که فاقد اعتبار یا تحت پوشش بیمه ای دیگر هستند و با یکدیگر همپوشانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد جمعیت شهرستان رشت تحت پوشش بیمه سلامت هستند

45 درصد جمعیت شهرستان رشت تحت پوشش بیمه سلامت هستند