مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-28اجتماعي

عملیات ساماندهی آبشوران باید به گونه ای پیش برود که آسیبی به این خطوط وارد نشود


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، تا قبل از نیمه آبان عملیات ساماندهی و بهسازی کانال آبشوران در محدوده خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه آغاز شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، تا قبل از نیمه آبان عملیات ساماندهی و بهسازی کانال آبشوران در محدوده خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه آغاز شود.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسب کانال آبشوران در محدوده خیابان شهید اشرفی اصفهانی که از چندی قبل بخش هایی از آن ریزش کرده، گفت: طی بازدیدها و پیگیری های مکرری که داشتیم مقر شد این قطعه توسط شرکت آب منطقه ای و البته با همراهی سایر بخش ها ساماندهی و بهسازی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هماهنگی های بین دستگاهی برای شروع کار در حال انجام می باشد و امیدواریم این هماهنگی ها تا پایان هفته جاری به نتیجه برسد و عملیات ساماندهی آبشوران در این محدوده تا قبل از نیمه آبان آغاز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از شرایط خاص خیابان شهید اشرفی اصفهانی بلحاظ بار ترافیکی و وجود مغازه ها یاد کرد که باعث می شود روند کار دشوار باشد و افزود: لازم است بار ترافیکی این مسیر نیز حین عملیات ساماندهی با همراهی پلیس راهنمایی و رانندگی مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساماندهی آبشوران باید به گونه ای پیش برود که آسیبی به این خطوط وارد نشود

عملیات ساماندهی آبشوران باید به گونه ای پیش برود که آسیبی به این خطوط وارد نشود