مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 23:402023-11-01اقتصادي

ایجاد زنجیره ارزش محصولات تولیدی، قدم اول تحول در اقتصاد استان


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه جهاد دانشگاهی برآورده کردن نیازهای جامعه است، گفت: قرار گرفتن برخی از محصولات استان در زنجیره ارزش راهبردی باعث تحول در اقتصاد و رفع مشکل بیکاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست با رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: با حضور میدانی مدیران اقدامات موثری در راستای محرومیت زدایی اتفاق می افتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه جهاد دانشگاهی برآورده کردن نیازهای جامعه است افزود: قرار گرفتن برخی از محصولات استان در زنجیره ارزش راهبردی باعث تحول در اقتصاد و رفع مشکل بیکاری می شود.

حیدری عنوان کرد: از توافقات استانداری چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی، تولید نو بچه ماهی های رنگین کمان، قرار گرفتن گیاهان دارویی در زنجیره ارزش راهبردی و بحث تخصصی خدمات ناباروری با حمایت جهاد دانشگاهی است.

در ادامه این نشست رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه این نهاد می تواندخدمات علمی و دانش بنیان به استان داشته باشد، گفت: یک هزار و 300 نوع گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی ظرفیت فرآوری این گیاهان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زنجیره ارزش محصولات تولیدی، قدم اول تحول در اقتصاد استان

ایجاد زنجیره ارزش محصولات تولیدی، قدم اول تحول در اقتصاد استان