مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 00:202023-11-08حوادث

قتل برای فرار از سلطه شیطانی!


قتل زن فیلمبردار به خاطر قولنامه باغ/ قتل برای فرار از سلطه شیطانی!/ کشف بمب دست ساز زیر خودرو در تعمیرگاه/ مرگ خانم دکتر پس از دادگاه/ از قتل همسرم پشیمانم/ نجات دختر 5 ساله از دست مرد شرور/ پرداخت دیه و 8 سال حبس برای مرد که زنش را کشت - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه هفدهم آبان ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قتل زن فیلمبردار به خاطر قولنامه باغ دو هفته بی خبری مطلق از زن فیلمبردار مشهدی، پخش عکس های متعدد او در فضای مجازی، تحمل نگرانی و هجوم هزار فکر و خیال به ذهن مادر حدیث اسلامی، سرانجام خوبی نداشت تا این که او و خانواده اش شب جمعه گذشته تلخ ترین خبر زندگی شان را شنیدند.

بیشتر بخوانید قتل برای فرار از سلطه شیطانی! زن جوان متهم به قتل شده و باید دربرابر این اتهام از خودش دفاع کند تا بتواند از قصاص رها شود.

بیشتر بخوانید کشف بمب دست ساز زیر خودرو در تعمیرگاه مرد مکانیک هنگام تعمیر یک خودروی پژو پرشیا متوجه نصب یک بمب دست ساز زیر خودرو شد.

بیشتر بخوانید مرگ خانم دکتر پس از دادگاه خانم دکتر متخصص پس از اینکه با شکایت خانواده یک بیمار فوت شده پای میز محاکمه ایستاد، جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل برای فرار از سلطه شیطانی!

قتل برای فرار از سلطه شیطانی!