مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-13سياسي

تلاش برای ملی سازی مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی


خیر و خزانه دار مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم تا مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی را تا سال 1403 به یک مجمع ملی خیرین در حوزه فرهنگ تبدیل کنیم.

- مرتضی کرباسی، امروز 22 آبان ماه در نشست خبری سی ویکمین دوره هفته کتاب با شعار آینده خواندنی است که به مناسبت فرارسیدن روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار در کتابخانه فردوسی، بوستان کودک مشهد برگزار شد، گفت: این مجمع 12 سال است که فعالیت دارد و نخستین مجمع خیرین رسمی در کشور است.

وی ادامه داد: این مجمع در حوزه هایی همچون کمک به برگزاری همایش های علمی در سطح شهرستان مشهد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تامین جوایز هفتمین، هشتمین، نهمین و دهمین جشنواره بین المللی کتابخوانی رضوی، خرید کتاب و تامین منابع برای کتابخانه های عمومی حاشیه شهرستان مشهد، رایزنی در خصوص اهداء کتاب به مجموعه کتابخانه های عمومی، احداث و تجهیز تعدادی از کتابخانه های عمومی شهرستان زاوه و کلات فعالیت کرده است.

کرباسی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی را تا سال 1403 به یک مجمع ملی خیرین در حوزه فرهنگ تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ملی سازی مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی

تلاش برای ملی سازی مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی