مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-13بين الملل

بیدار بودن وجدان عمومی مردم جهان در مسئله غزه نمایان شد


مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی با بیان اینکه وجدان عمومی مردم در مسئله غزه بیدار بودن آنها را نشان می دهد، گفت: بحث جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همه ی مردم را فارغ از هرگونه اعتقاد ناراحت کرده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی با بیان اینکه وجدان عمومی مردم در مسئله غزه بیدار بودن آنها را نشان می دهد، گفت: بحث جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همه ی مردم را فارغ از هرگونه اعتقاد ناراحت کرده است.

علی قادری با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: استکبار جهانی و قدرت های بزرگ، شعارهای طوفانی در حمایت از کودک و زنان مظلوم سر می دهند اما امروز پشت سر رژیم صهیونیستی قرار گرفته و شاهد جنایات علیه زنان و کودکان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امیدواریم مقاومت نتیجه دهد و کسانی که دل هایشان از آزادگی، انسانیت و عدالت پر است از این ماجرا سربلند بیرون بیایند، گفت: قطعا جنایتکارانی مانند نتانیاهو روزی در دادگاه های رسمی و بین الملل محاکمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه وجدان های عمومی مردم نشان داده که بیدار هستند، افزود: برخلاف قدرت های امروزی، راهپیمایی که در پاریس، نیویورک، واشنگتن و برلین در حمایت از مردم غزه برگزار شد، در طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیدار بودن وجدان عمومی مردم جهان در مسئله غزه نمایان شد

بیدار بودن وجدان عمومی مردم جهان در مسئله غزه نمایان شد