مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-15اقتصادي

تأکید معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت از کشاورزان خرده پا


معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید از کشاورزان خرده پا حمایت کنیم چون این قشر در تولید و امنیت غذایی نقش اساسی دارند.

- ایسنا/لرستان معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید از کشاورزان خرده پا حمایت کنیم چون این قشر در تولید و امنیت غذایی نقش اساسی دارند.

علیرضا مهاجر امروز، 24 آبان ماه در نشست مشترک با سید عماد شاهرخی رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: لرستان یکی از استان های با ظرفیت های مناسب در حوزه کشاورزی و دامپروری در سطح کشور است که خوشبختانه در 2 سال اخیر علی رغم خشکسالی متوالی که داشتیم تولید در لرستان بسیار چشم گیر بوده که این نشان از مدیریت منسجم و تلاش های مستمر کشاورزان وهمکاران در لرستان است.

وی تصریح کرد یکی از موفقیت های خوب در بخش کشاورزی لرستان انتقال دانش و تکنولوژی به مزارع است که با ترویج و توسعه ماشین آلات در اراضی می توان شاهد افزایش تولید و کشاورزی دانش بنیاد باشیم.

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه توسعه جهش تولید در دیمزارها در لرستان درحال توسعه است، افزود: از برنامه های اصلی وزارت جهاد کشاورزی اجرایی شدن طرح جهش تولید در دیمزارها است که با توسعه آن در سراسر کشور باعث بهره وری بیشتر تولید و امنیت غذایی می شود که در این زمینه لرستان عملکرد مؤثری داشته و امیدواریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت از کشاورزان خرده پا

تأکید معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت از کشاورزان خرده پا