مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-13اقتصادي

واکنش معاون کار آذربایجان شرقی به اخراج کارگر نمونه تبریزی


معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نسبت به خبر اخراج کارگر نمونه تبریزی ( فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف) 2 هفته بعد از دریافت جایزه از دست رییس جمهور واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  امیرحسین اسدی، مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت  بیست و یکم آبان 1402 در نشست خبری  جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از پیامکی سخن گفته که از تبریز کارگر نخبه ای شاغل در یکی از کارخانه های تبریز به وی زده و در آن عنوان کرده بود که 2 هفته بعد از گرفتن نشان کارگر نمونه از رییس جمهور اخراج شده است.

با پیگیری های خبرنگار فارس در تبریز درباره کم و کیف این موضوع، معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: این شخص در سال 1400 به عنوان کارگر نمونه انتخاب و از رییس جمهور لوح دریافت کرده است.

مجید فصیحی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر موقعیت کنونی این فرد نیز اظهار کرد: این فرد هم اکنون مدیر واحد تحقیق و توسعه یا همان R&D  یکی از شرکت های مهم در شهر تبریز می باشد که حدودا یک سال بعد از انتخاب شدن به عنوان کارگر نمونه به این سمت انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون کار آذربایجان شرقی به اخراج کارگر نمونه تبریزی

واکنش معاون کار آذربایجان شرقی به اخراج کارگر نمونه تبریزی