مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-16بين الملل

تل آویو از تخریب خانه اسماعیل هنیه در غزه خبر داد


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده های این رژیم خانه رییس دفتر سیاسی حماس در غرب غزه را بمباران کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم اسراییل امروز (پنج شنبه) در چهل و یکمین روز جنگ از بمباران خانه اسماعیل هنیه در اردوگاه الشاطی در غزب غزه و تخریب کامل آن خبر داد.

به نوشته روسیا الیوم، سخنگوی ارتش اشغالگر قدس گفت که جنگنده های این رژیم شب گذشته خانه اسماعیل هنیه را بمباران کردند؛ هرچند هنیه سال هاست که در خارج غزه به سر می برد با این حال به ادعای او خانه اسماعیل هنیه محل برگزاری نشست های مقامات حماس بوده است.

سخنگوی ارتش اسراییل همچنین مدعی شد که نیروهای ویژه تیپ ناحال در جریان ورود به اردوگاه الشاطی، مقادیری سلاح و مهمات وابسته به نیروی دریایی حماس و همچننی تجهیزات غواصی کشف و منهدم کردند.

او افزود: تیم رزمی تیپ چتربازان ارتش اسراییل طی درگیری ها، ابزارهای مختلفی از جمله کمربند انفجاری، بشکه های انفجاری، گلوله های آرپی جی، گلوله های ضد تانک و اسناد اطلاعاتی را پیدا کردند .

اشغالگران تاکنون دو مرتبه دو خانه اسماعیل هنیه را در غزه بمباران کرده اند؛ یکی در 25 مهر ماه که جنگنده های اسراییلی خانه او را در محله الشیخ رضوان در غزه، بمباران کردند که در این حمله هوایی، 14 نفر به شهادت رسیدند و چند نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو از تخریب خانه اسماعیل هنیه در غزه خبر داد

تل آویو از تخریب خانه اسماعیل هنیه در غزه خبر داد