مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-06سياسي

غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن مجرم شناخته شد


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام های غلامحسین کرباسچی نشر مطالب خلاف واقع و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات وکیل متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام متهم را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت .

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام های غلامحسین کرباسچی نشر مطالب خلاف واقع و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات وکیل متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام متهم را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی مجددا مدیر مسئول هم میهن را با اکثریت آراء مجرم شناخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام های غلامحسین کرباسچی نشر مطالب خلاف واقع و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات وکیل متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام متهم را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.

  سخنگوی هیئت منصفه افزود:  پرونده اتهام های غلامحسین کرباسچی امروز مجدد  پس از آنکه شعبه 51 دیوان عالی کشور رای قبلی  شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران را نقض کرده بود، در شعبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن مجرم شناخته شد

غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن مجرم شناخته شد