مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-04سياسي

از مهارت آموزی سربازان چه خبر؟


فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از مهارت آموزی یک میلیون و 450 هزار نفر از کارکنان وظیفه در دوره خدمت سربازی خبر داد.

- سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین آمار مهارت آموزی کارکنان وظیفه اظهار داشت: از ابتدای تشکیل قرارگاه مرکزی مهارت آموزی تاکنون حدود یک میلیون و 450 هزار نفر از کارکنان وظیفه تحت پوشش مهارت آموزی قرار داشته که حدود 700 هزار نفر از این تعداد مهارت تخصصی فرا گرفته اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان این مطلب که مهارت های عمومی، بسته به اقتضاء زمان می تواند متفاوت باشد، تصریح کرد: سبک زندگی، سواد رسانه ای، سواد مالی و حقوقی و امداد و نجات از جمله مهارت های عمومی است که در قالب مهارت آموزی به سربازان ارائه می شود.

وی افزود: 512 مهارت تخصصی برای آموزش به سربازان پیش بینی شده که با استفاده از ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر و بخش های مختلف به مشمولان ارائه شده یا از ظرفیت های نیروهای مسلح یا ایجاد محیط کارهای واقعی برای تحت پوشش قرار دادن کارکنان وظیفه در امر مهارت آموزی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مهارت آموزی سربازان چه خبر؟

از مهارت آموزی سربازان چه خبر؟