مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-10سياسي

امام جمعه سمنان: سازمان های بین المللی مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند!


در حالی که وحشی گری های صهیونیست ها ادامه دارد، سازمان های بین المللی همچنان سکوت کرده اند و در این باره موضعی نمی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری مردم و مسؤولان در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان اقامه شد، با اشاره به تداوم جنایت های صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: وحشی گری های رژیم صهیونیستی در بمباران مراکز غیرنظامی، سکونتگاه های مردمی، مراکز درمانی و محل زندگی مردم غزه ادامه دارد و سازمان های بین المللی مقابل این جنایت ها همچنان سکوت اختیار کرده اند.

وی بیان کرد: صهیونیست ها شبانه روز به بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامی فلسطین اشغالی می پردازند و تعداد زیادی از مردم مظلوم فلسطین را به شهادت می رسانند؛ اما شاهد موضع گیری های قاطع سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی در این زمینه نیستیم.

مطیعی با بیان اینکه سازمان ملل متحد در مقابل جنایت هایی که به طور گسترده این روزها در غزه و فلسطین اشغالی رخ می دهد، رویکردی منفعلانه در پیش گرفته است، گفت: انتظار می رود سازمان های بین المللی امروز به نقش خود در حمایت از مردم مظلوم غزه و متوقف کردن ماشین کشتار صهیونیست ها بیش از گذشته توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: سازمان های بین المللی مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند!

امام جمعه سمنان: سازمان های بین المللی مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند!