مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-29سياسي

80 درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستاها اجرایی شد


استاندار سمنان با بیان اینکه تا امروز به بیش از 340 روستا با حضور مدیران این استان برای پیگیری و گره گشایی از مشکلات مردم، سفر انجام شد، گفت: تاکنون بالغ بر 80 درصد مصوبات اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در دیدار مردمی و چهره به چهره با مردم روستای اروانه بخش مرکزی سرخه در مسجد این روستا اظهار کرد: ارتباط مردم و مسؤولان یکی از بالاترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که سبب ترس و وحشت دشمنان شد.

وی افزود: پیگیری مسائل و موارد مردم چه در سطح کلان و چه در سطح خُرد توسط شخص رییس جمهوری، نشان از مردمی بودن دولت سیزدهم دارد.

استاندار سمنان عنوان کرد: به منظور ایجاد فرصت های شغلی ویژه روستای اروانه، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال زایی و پرداخت به طرح های مطلوب در این حوزه وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اعتبار بسیار مطلوبی برای بخش های مختلف تخصیص یافت و در حوزه راه اندازی واحدهای راکد نیز علاوه بر احیا و آغاز به کار مجدد واحدهای تولیدی، حتی یک واحد تولیدی این استان نیز تعطیل نشد.

وی گفت: تا به امروز به بیش از 340 روستا با حضور مدیران استان سمنان برای پیگیری و گره گشایی از مشکلات مردم، سفر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستاها اجرایی شد

80 درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستاها اجرایی شد