مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-09سياسي

جنگ غزه با اسراییل عرصه تقابل حق وباطل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی(نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یکمین سالگرد امام جمعه ففید مرکز استان با تجلیل از جایگاه علمی، - آیت الله سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یکمین سالگرد امام جمعه فقید مرکز استان گفت: جنگ غزه با اسراییل عرصه تقابل حق وباطل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی(نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یکمین سالگرد امام جمعه ففید مرکز استان با تجلیل از جایگاه علمی، اعتقادی و سیاسی مرحوم آیت الله حسینی(ره) به نقش علما در مرزبانی دین خدا اشاره کرد و گفت: مرحوم حسینی از شخصیت های مبارز انقلاب اسلامی بود؛ وی از افتخارات روحانیت محسوب می شود و مرحوم حسینی همواره در دفاع از نظام، انقلاب و رهبری پیشگام بود و در تمام صحنه ها حضور داشت.

وی مردمی بودن را یکی از ویژگی های آیت حسینی(ره) عنوان کرد و افزود: همین ویژگی موجب شده تا سالگرد آن مرحوم با حضور گسترده مردم برگزار شود.

آیت الله حسینی بیان کرد: مرحوم حسینی(ره) شخصیتی عالم، مجاهد و مبارز در دوران قبل و بعد از انقلاب بود که قریب به 25 سال امام جمعه یاسوج را برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه با اسراییل عرصه تقابل حق وباطل است

جنگ غزه با اسراییل عرصه تقابل حق وباطل است