مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-02حوادث

کشف 74 درصدی جرایم سایبری در کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس فتا انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 74 درصدی جرایم فضای مجازی در هفت ماهه امسال و بازگشت حدود 40 میلیارد ریال مبلغ سرقت شده به حساب مال باختگان سایبری خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس فتا انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 74 درصدی جرایم فضای مجازی در هفت ماهه امسال و بازگشت حدود 40 میلیارد ریال مبلغ سرقت شده به حساب مال باختگان سایبری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مهدی عمران فر گفت: کلاهبرداری های اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب از طریق ارسال لینک های آلوده، قماربازی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب به ترتیب بیشترین فراوانی جرایم سایبری در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت پلیس فتا پیشگیری از وقوع جرم است، اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی ها، آموزش های همگانی و اقدامات آموزشی برای افزایش آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، متأسفانه شاهد وقوع جرایمی هستیم که ناشی از سهل انگاری کاربران و توجه نکردن به هشدارهای پلیس فتا هستند.

رییس پلیس فتا انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنصر زمان را در بررسی و برخورد با کلاهبرداران اینترنتی با اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز در صورت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 74 درصدی جرایم سایبری در کهگیلویه و بویراحمد

کشف 74 درصدی جرایم سایبری در کهگیلویه و بویراحمد