مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-12اقتصادي

کتابخانه های مازندران سیار می شوند


مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از نیاز استان به توسعه فضای کتابخانه ای اشاره کرد و گفت: 55 هزار و 292 مترمربع زیربنای فضای کتابخانه ای استان است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از نیاز استان به توسعه فضای کتابخانه ای اشاره کرد و گفت: 55 هزار و 292 مترمربع زیربنای فضای کتابخانه ای استان است.

آمایش سرزمینی در دست تدوین نشان از کمبود فضای کتابخانه ای در مازندران دارد، باتوجه به بالا بودن نرخ زمین در مازندران، باید به سمت کتابخانه های سیِار حرکت کنیم.

سکینه خاتون مهدیان پور امروز 21 آبان در نشست خبری که به مناسبت هفته کتاب برگزار شد، اظهار کرد: هفته کتاب را با شعار آینده خواندنی است آغاز می کنیم .

وی از اجرای 545 برنامه هفته کتاب در استان خبر داد و افزود: یکی از برنامه های شاخص طرح همکلاسی کتابخوان است که با هدف علاقمند ساختن کودکان به مطالعه و آشتی آنها با کتاب انجام می شود، در حال حاضر مطالعه کتاب های درسی محوریت دارد و قصد داریم این مسیر به سوی مطالعه کتاب های غیردرسی توسعه یابد.

این مسئول اعلام کرد: کتابخانه هچیرود چالوس در هفته کتاب و دو کتابخانه مشارکتی بند نسوان و مردان در آمل با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی میان افراد و آمادگی بازگشت به جامعه راه اندازی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های مازندران سیار می شوند

کتابخانه های مازندران سیار می شوند