مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-24سياسي

شورای نگهبان هم لایحه عفاف و حجاب را رد کرد


سخنگوی شورای نگهبان در خصوص لایحه حجاب اعلام کرد: با توجه به حجم مصوبه و دقت نظر اعضای شورای نگهبان، بررسی آن 10 جلسه شورا را به خود اختصاص داد که در نتیجه این مصوبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی شورای نگهبان در جدیدترین گزارش خود به مردم، مهمترین ابهامات لایحه عفاف و حجاب را تشریح کرد.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نود و نهمین گزارش از سلسله گزارش های خود به مردم در کانال شخصی اش در بله ، درباره لایحه عفاف و حجاب توضیحاتی ارائه کرد که متن آن به شرح زیر است: لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که شهریورماه امسال برای مدت سه سال به صورت آزمایشی به تصویب مجلس رسید، در هفته های گذشته پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با صاحب نظران، منتقدان، طراحان و نهادهای مخاطب مصوبه در پژوهشکده شورای نگهبان و بررسی تفصیلی جوانب فنی، شرعی و حقوقی مفاد آن، در دو مجمع مشورتی فقهی و حقوقی در دستور کار شورای نگهبان قرار گرفت.

با توجه به حجم مصوبه و دقت نظر اعضای شورای نگهبان، بررسی آن 10 جلسه شورا را به خود اختصاص داد که در نتیجه این مصوبه، واجد ابهاماتی شناخته شد.

عمده ابهامات و ایرادات شورای نگهبان را می توان در موارد ذیل دسته بندی نمود: روشن نبودن مرزهای ضوابط مصوبه در برخی موارد، عدم تعریف برخی تعابیر و اصطلاحات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان هم لایحه عفاف و حجاب را رد کرد

شورای نگهبان هم لایحه عفاف و حجاب را رد کرد