مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-19اقتصادي

تامین 255 شاخه ریل قطار مترو از بورس کالا برای تهران


مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شهر تهران گفت: شرکت سرمایه گذاری شهر از بودجه، ردیف اعتباری مصوب منابع شهرداری تهران برخوردار نمی باشد ولی به عنوان یک شرکت تخصصی و توانمند در زمینه بازرگانی ضمن تأمین تجهیزات و مصالح مورد نیاز شهرداری تهران با بهره مندی .

- مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شهر تهران گفت: شرکت سرمایه گذاری شهر از بودجه، ردیف اعتباری مصوب منابع شهرداری تهران برخوردار نمی باشد ولی به عنوان یک شرکت تخصصی و توانمند در زمینه بازرگانی ضمن تأمین تجهیزات و مصالح مورد نیاز شهرداری تهران با بهره مندی از ابزارهای بازار بورس و اوراق بهادار در حال تبدیل شدن به نهاد مالی می باشد که این امر فرایند کمک به اجرای پروژه های عمرانی و شهری شهرداری تهران را از طریق تامین منابع و تامین کالا تسریع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید حامدی زاده با اشاره به اقدامات شاخص این شرکت در 6 ماهه نخست سال 1402 افزود: در راستای تأمین کالا و با استفاده از ظرفیت منابع غیر نقد و گشایش اعتبار اسنادی با مشارکت سازمان املاک و مستغلات و اداره کل خزانه داری جهت تأمین کالاهای شهرداری تا کنون بیش از 18 هزار میلیارد ریال خرید انجام شده است.

از این میزان حدود 40 درصد آن از منابع غیرنقد، 40 درصد منابع اعتبار اسنادی و 20 درصد از منابع نقد استفاده شده است و تا پایان سال نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 255 شاخه ریل قطار مترو از بورس کالا برای تهران

تامین 255 شاخه ریل قطار مترو از بورس کالا برای تهران