مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-16اجتماعي

معلمان دانش و علم خود را به روز کنند


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه معلمان باید تکنیک ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان را بدانند و آن را تقویت دهند، گفت: معلمان باید دانش و آگاهی خود را به روز کرده و متفاوت از گذشته در عنوان کردن موضوعات به دانش آموزان عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در گردهمایی نو معلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه وظیفه معلمان سنگین است و این قشر می تواند به جامعه انگیزه، اعتقاد و شور دهد، اظهار داشت: معلمان باید تکنیک ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان را بدانند و آن را تقویت دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه معلمان نباید دانش آموزان را در کلاس به خاطر کار و یا رفتار اشتباه تحقیر و سرزنش کنند، ادامه داد: یک تحقیر معلم می تواند تاثیر منفی بر روی دانش آموز بگذارد که سال ها اثرات آن به جا بماند، بنابراین تحقیر دانش آموزان از دایره معلمان باید حذف شود.

وی با بیان اینکه معلمان باید عزت خودشان را در کلاس حفظ کنند، چرا که حفظ عزت معلمان باعث افزایش عزت نفس دانش آموزان می شود، بیان داشت: همه حرکات و رفتار معلمان، برای دانش آموزان مهم است و به آن در کلاس توجه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان دانش و علم خود را به روز کنند

معلمان دانش و علم خود را به روز کنند