مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-05اقتصادي

دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه برگزار می شود


دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار از 15 تا 19 آبان ماه جاری در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

- مجید ولدخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به برپایی دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار از 15 تا 19 آبانماه در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره با همکاری مسوولین ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، شوراهای اسلامی، اصناف، خیرین، معتمدین، کارآفرینان، باغداران، کشاورزان و دهیاران شهرستان با پیش بینی ویژه برنامه های متنوع و برپایی 80 غرفه نمایشگاهی در زمینه تولید انار، فرآورده های انار و تولیدات روستایی در این شهرستان انجام می شود.

وی گفت: 65 غرفه تولیدات انار و محصولات کشاورزی و 15 غرفه صنایع دستی با حضور 45 هنرمند در نمایشگاه  این جشنواره فعال خواهند بود.

 بخشدار بخش مرکزی ساوه اظهار کرد: افتتاحیه با حضور مسئوولین کشوری، استانی و گردهمایی فعالین تولید و صادرات انار با اجرای برنامه های متنوع بومی محلی و گردشگری دایر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس  در ساوه بیش از 10 رقم انار در سطح 10 هزار هکتار از 11 هزار هکتار باغ انار بارور تولید می شود.

حدود 25 درصد از کل محصول شامل 40 هزار تن انار در این شهرستان قابلیت صادرات دارد  و 75 درصد از 170 هزار تن انار تولیدی این شهرستان به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه برگزار می شود

دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه برگزار می شود