مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-18حوادث

کشف 10 میلیارد تومان خودروی مسروقه در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 46 دستگاه خودروی سواری مسروقه به ارزش 100 میلیارد ریال در طرح ویژه و ضربتی پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

- حمید علینقیان پور،  فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان خودرو، کشف و استرداد خودروهای مسروقه به مال باختگان طرح ویژه ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک روزه کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اصفهان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به صورت همزمان و ضربتی به مخفیگاه های سارقان خودرو وارد شده و در پایان 28 نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

علینقیان پور از کشف 46 دستگاه خودروی مسروقه در طرح مذکور خبر داد و گفت: ارزش این خودروها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 100 میلیارد ریال بودند.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل شده و خودروهای کشف شده نیز پس از انجام مراحل قانونی به مال باختگان مسترد می شوند، تصریح کرد: پایین بودن ضریب ایمنی خودروهای مدل پایین، عدم تجهیز آنها با تجهیزات ایمنی و ضد سرقت و سهل انگاری مال باختگان در نگهداری وسایل نقلیه خود از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 میلیارد تومان خودروی مسروقه در اصفهان

کشف 10 میلیارد تومان خودروی مسروقه در اصفهان