مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:312023-10-23اجتماعي

سامانه بارشی از عصر روز سه شنبه مهمان اصفهان می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان تا اواسط فردا و نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از عصر روز سه شنبه است.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان تا اواسط فردا و نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از عصر روز سه شنبه است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتا ًشدید و از عصر روز سه شنبه به تدریج افزایش ابر و در مناطق غربی در اواخر وقت بارش باران پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: روز چهارشنبه در اکثر مناطق ابرناکی، وزش باد نسبتاً شدید گاهی شدید و بارش باران و احتمال رعدوبرق به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه روز پنجشنبه در نیمه جنوبی ادامه خواهد داشت و به تدریج از استان خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 30 و کمینه فردا صبح 8 درجه و خوروبیابانک با 32 و بویین میاندشت با منفی یک درجه زیر صفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی از عصر روز سه شنبه مهمان اصفهان می شود

سامانه بارشی از عصر روز سه شنبه مهمان اصفهان می شود