مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-14اقتصادي

10 سالن ورزشی در مدارس هرمزگان احداث شد


مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم 10 سالن ورزشی در مدارس هرمزگان احداث شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم 10 سالن ورزشی در مدارس هرمزگان احداث شده است.

مهدی باوقار زعیمی امروز (بیست و سوم آبان ماه)، با اشاره به کیفیت بخشی فضاهای آموزشی در استان اظهار کرد: ساخت و ساز فضاهای ورزشی در مدارس سطح استان در دولت سیزدهم رشد بسیار چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 10 سالن ورزشی در مدارس موجود در سطح استان احداث شده است، افزود: شهرستان میناب با 3 سالن ورزشی در مدارس بیشترین سهم را در بین شهرستانهای این استان داشته است.

به گفته مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، این سالن های ورزشی با زیربنای 5 هزار و 897 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 800 میلیون ریال در مدارس استان احداث شده است.

باوقار همچنین در خصوص سالن های ورزشی در دست اجرا این اداره کل اظهار داشت: در حال حاضر 23 سالن ورزشی در مدارس استان در حال احداث بوده که بندر عباس با 12 سالن ورزشی در مدارس بیشترین سهم را در بین شهرستان ها داشته است.

وی با بیان اینکه این فضاهای ورزشی در راستای عدالت آموزشی و محرومیت زدایی احداث شده است، خاطرنشان کرد: توجه اداره کل نوسازی مدارس استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سالن ورزشی در مدارس هرمزگان احداث شد

10 سالن ورزشی در مدارس هرمزگان احداث شد