مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-19سياسي

مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شده است


معاون امور مجلس، وزارت میراث فرهنگی از ظرفیت های کم نظیر شهرستان اهر در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری مذهبی و گردشگری طبیعی در تسریع روند ثبت جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، جواد واحدی امروز ، در بازدید از بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری، معماری ویژه این بنا در کنار قابلیت های ویژه این شاهکار هنر اسلامی در حوزه گردشگری مذهبی و طبیعی را فرصتی مناسب برای ثبت جهانی این سازه تاریخی عنوان کرد.

معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شده است از این رو اجرای صحیح و مناسب اقدامات مرتبط با این بنا در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برای ثبت جهانی و جذب گردشگران خارجی اهمیت بسزایی دارد.

تخصیص بودجه برای مرمت بازار اهر معاون وزارت امور مجلس، وازت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در بازدید از  بازار تاریخی شهرستان اهر از تخصیص 400 میلیون تومان دیگر در کنار یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان سال های گذشته، برای تسریع روند مرمت بازارچه تاریخی شهرستان اهر خبر داد.

معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال های گذشته یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بودجه برای مرمت بنای بازارچه تاریخی شهرستان اهر اختصاص داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شده است

مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شده است