مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-21سياسي

توسعه 3 زیر ساخت صنعتی برای حمایت از دانش بنیان ها در وزارت صمت


وزارت صمت در توافقی با وزارتخانه های مختلف، 3 زیرساخت بزرگ حمایت از شرکت های دانش بنیان شامل نوسازی، ساخت سریع و تولید نیمه صنعتی را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بابک احمدی، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به اقدامات و جهت گیری های وزارت صمت در راستای صنعت دانش بنیان، اظهار داشت: اهمیت صنعت و اقتصاد دانش بنیان بر کسی پوشیده نیست و سال هاست که مقام معظم رهبری بر این راهبرد تاکید فرموده اند و در جلساتی که با دولتمردان دارند باوجود روحیه دادن و تشکر از مسئولان برای اقدامات صورت گرفته در این حوزه، گلایه هایی هم از عدم اقبال به این موضوع و حصول نتایج ملموس  و مورد توقع نیز دارند.

  معاون وزیر صمت اظهار داشت: بحث صنعت دانش بنیان در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به صورت دیرینه و تاریخی مورد توجه بوده است و به عنوان یک ماموریت همواره دنبال شده است.

  رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان داشت: ماموریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران وارد کردن فناوری و دانش جدید به صنایع و مشارکت در سرمایه گذاری و کاهش ریسک پذیری صنایع است.

  وی افزود: هدف ما جریان سازی در بدنه بخش خصوصی و دولتی برای حمایت حداکثری و  تبدیل ایده های خلاقانه و ایده های دانش بنیان به صنعت دانش بنیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 3 زیر ساخت صنعتی برای حمایت از دانش بنیان ها در وزارت صمت

توسعه 3 زیر ساخت صنعتی برای حمایت از دانش بنیان ها در وزارت صمت