مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-20اجتماعي

سیلاب و آب گرفتگی شدید در خیابان های ایلام


جاری شدن سیلاب باعث گرفتاری خودروها در شهر ایلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شدت بارش ها از صبح امروز باعث جاری شدن سیلاب در شهر ایلام و اختلال در رفت و آمدها شده است.

مطابق پیش بینی ها بارش های سیل آسا سراسر استان ایلام را گرفته است، بارش ها هم اکنون باعث اختلال تردد در سطح شهر ایلام شده است.

بر اساس اطلاعیه ستاد بحران و مدیریت آموزش پرورش استان با توجه به شدت بارندگی تمامی مدارس ابتدایی استان غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

از ترددهای غیرضرور در جاده های استان ایلام خودداری شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: ترددهای غیرضرور در جاده های استان ایلام خودداری شود.

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار کرد: از تمامی هم استانی های عزیز تقاضا می شود، با توجه به شدت بارش ها در راه های استان از ترددهای غیرضرور در جاده های استان جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: توصیه می شود رانندگان قبل از هرگونه تردد از طریق سامانه گویای 141 از آخرین وضعیت راه های استان با خبر شوند و هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اضافه کرد: توصیه می شود با توجه به لغزندگی راه ها از ترددهای غیر ضرور مخصوصاً در مناطق روستایی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب و آب گرفتگی شدید در خیابان های ایلام

سیلاب و آب گرفتگی شدید در خیابان های ایلام