مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-11سياسي

منصوری: در دولت سیزدهم مشکلات حمل نمی شود، بلکه حل می شود


معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه در دولت سیزدهم مشکلات حمل نمی شود بلکه حل می شود، افزود: اکنون در کشور 60 هزار پروژه نیمه تمام داریم که اتمام و تکمیل آنها نیازمند 9 هزار همت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در هجدهمین همایش مدیران هیات های محوری و برگزیده کشور، اظهارداشت: در سال 1400، کشور در شرایط سخت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تحویل شد، به طوریکه عملا ارزی برای کالاهای اساسی وجود نداشت چرا که دولت قبل در 6 ماه نخست سال تمام ارز ویژه کالاهای اساسی کشور را مصرف کرده بود.

  منصوری با اشاره به تعداد فوتی های کرونا گفت: کشور در شرایطی تحویل شد که روزانه شاهد فوت بیش از 700 تن از هموطنان عزیزمان بودیم.

نهضت مدیریت کرونا، ساخت واکسن و آماده کردن کشور برای مقابله با اپیدمی کرونا یک اتفاق بسیار مهم و مدیریت جهادی واقعی بود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود به مسئله تورم اشاره و تصریح کرد: مطابق اطلاعات مرکز آمار و بانک مرکزی دولت را با تورم نزدیک به 60 درصد تحویل گرفتیم.

تمام تنخواه یکساله دولت در همان 2 ماه اول 1400 هزینه شده بود لذا هرچند در شرایط فعلی دچار کاستی هایی هستیم،  اما برای تحلیل درست باید دید که از چه نقطه ای به کجا رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: در دولت سیزدهم مشکلات حمل نمی شود، بلکه حل می شود

منصوری: در دولت سیزدهم مشکلات حمل نمی شود، بلکه حل می شود