مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-18دانش

600 شهروند زاهدانی خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان دریافت کردند


تعداد 100 نفر دانشجوی زاهدانی برای ارائه خدمات در حاشیه شهر زاهدان حاضر و به 600 نفر از شهروندان خدمات رایگان بهداشتی و آموزشی ارائه کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان تعداد 100 نفر دانشجوی زاهدانی برای ارائه خدمات در حاشیه شهر زاهدان حاضر و به 600 نفر از شهروندان خدمات رایگان بهداشتی و آموزشی ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعداد 100 نفر دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی، سیستان و بلوچستان و آزاد اسلامی زاهدان تحت عنوان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برای ارائه خدمات در حاشیه شهر زاهدان حاضر شدند.

در این اردوی جهادی که تحت عنوان طرح لبخند ایران برگزار شده بود خدمات رایگان پزشکی، آموزشی، تحصیلی و فرهنگی در حوزه های دندان پزشکی، مامایی، آموزش بهداشت و همچنین آموزش تحصیلی و فرهنگی ارائه شد.

در این طرح تعداد 600 نفر از حاشیه نشینان زاهدانی ویزیت و به آنان خدمات ارائه شده و داروی رایگان نیز بنا به تجویز پزشکان دریافت کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از خدمات ارائه شده، اظهار کرد: ارائه اینگونه خدمات با توجه به نیاز حاشیه نشینان و همچنین هزینه های بالای درمان بسیار ارزشمند است.

سردار احمد شفایی تصریح کرد: نیاز است که اینگونه اقدامات و طرح ها ادامه داشته و خدمات ارائه شده که بسیار ارزشمند است در هفته های آتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 شهروند زاهدانی خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان دریافت کردند

600 شهروند زاهدانی خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان دریافت کردند