مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-18اقتصادي

مسائل لاینحلی که مانع برچیده شدن بساط معتادان متجاهر می شود


به رغم اقدامات قابل تقدیر پلیس، ظاهرا قرار نیست بساط معتادان متجاهر در کشور برچیده شود؛ معضلی که به مرور زمان وسعت یافته و حالا گریبانگیر شهر های زیادی در سراسر کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اوایل آبان ماه، زمانی که فرمانده فراجا راهی کهریزک در جنوب پایتخت شد تا مرکز نگهداری و بازپروری سروش را رسما افتتاح کرده و با بهره برداری از این مرکز توسعه یافته، ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در تهران افزایش چشمگیری بیابد، این گمانه تقویت شد که قرار است این معضل قدیمی و رو به گسترش، بالاخره تدبیر شده و برچیده شود.

امیدی که در روز های بعد با فعالیت گشت های پلیس در پاتوق های تجمع این افراد در گوشه و کنار تهران و بازداشت وسیع معتادان متجاهر، پررنگ تر هم شد، به ویژه آنکه رادان از توسعه مراکز نگهداری و بازپروری معتادان در استان های دیگر هم خبر داده بود و اخبار و گزارش های رسیده حکایت از بازداشت معتادان متجاهر در شهر ها و استان های دیگر هم داشت.

تکاپویی که وسیع که ظاهرا برای برچیدن بساط این معضل کافی نیست.

این را یک کارشناس انتظامی به تابناک می گوید و تاکید دارد که مسئولان امر و به صورت ویژه، فراجا هم به این مسائل واقف هستند، اما قائل به دست روی دست گذاشتن تا حل مسایل لاینحل و پیرامونی نیستند و می کوشند تا با تدارک زیرساخت های مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل لاینحلی که مانع برچیده شدن بساط معتادان متجاهر می شود

مسائل لاینحلی که مانع برچیده شدن بساط معتادان متجاهر می شود