مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-08اجتماعي

ابلاغ دستورالعمل رعایت ملاحظات محیط زیستی در تهران


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ابلاغ «دستورالعمل رعایت ملاحظات محیط زیستی در مدیریت عملیات زمستانی در شهر تهران» به مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل رعایت ملاحظات محیط زیستی در مدیریت عملیات زمستانی در شهر تهران به مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیا سادات حسینی اظهارکرد: همزمان با شروع فصل سرما و احتمال بارش برف و نزولات جوی در شهر تهران و پیش بینی تدابیر مناسب و موثر برای پیشگیری از مخاطرات و بحران های احتمالی ناشی از بارش ها، دستورالعمل مدیریت عملیات زمستانی در شهر تهران توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست به مناطق 22 گانه شهر تهران ابلاغ شد.

پیرو این دستورالعمل، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران با توجه به نقش خود در هماهنگی با مناطق 22 گانه، حوزه ها و سازمان های مربوطه نسبت به نظارت و کنترل موضوعات مربوط به محیط زیست، اقدام به تهیه دستورالعمل رعایت ملاحظات محیط زیستی در مدیریت عملیات زمستانی در شهر تهران کرده است.

به گفته مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر اساس این دستورالعمل به منظور کاهش تاثیرات منفی محیط زیستی، ملاحظات محیط زیستی در سه مرحله قبل بارش، حین بارش و پس از بارش برف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل رعایت ملاحظات محیط زیستی در تهران

ابلاغ دستورالعمل رعایت ملاحظات محیط زیستی در تهران