مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-09بين الملل

کلینتون: نتانیاهو شریکی برای راه حل 2 دولتی نیست


وزیر خارجه اسبق آمریکا امروز (پنجشنبه) گفت، رژیم صهیونیستی و فلسطین برای احیای روند شهرک سازی به «رهبری جدید» نیاز دارند و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم نمی تواند شریکی برای راه حل 2 دولتی باشد.

- وزیر خارجه اسبق آمریکا امروز (پنجشنبه) گفت، رژیم صهیونیستی و فلسطین برای احیای روند شهرک سازی به رهبری جدید نیاز دارند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نمی تواند شریکی برای راه حل 2 دولتی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 طی سخنرانی در مجمع اقتصاد جدید بلومبرگ عنوان داشت: شما باید محیطی را ایجاد کنید که در آن فرصتی برای احیای روند صلح وجود داشته باشد.

وی افزود: رهبری جدید برای اسراییلی ها و فلسطینی ها نیاز است تا شانس هرگونه توافق صلح به خصوص راه حل 2 دولتی افزایش یابد.

کلینتون همچنین بیان کرد: حماس به نابودی اسراییل علاقه مند است و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد بنیامین نتانیاهو می تواند شریکی برای راه حل دو دولتی باشد.

در ماه اکتبر، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از اعضای حزب لیکود گزارش داد، نتانیاهو در بحبوبحه این درگیری ها در قدرت نخواهد ماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون: نتانیاهو شریکی برای راه حل 2 دولتی نیست

کلینتون: نتانیاهو شریکی برای راه حل 2 دولتی نیست