مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-24سياسي

از کنایه های علی ربیعی و تذکر قالیباف تا اعلام زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان


در 129 روز مانده تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد هستیم که هم مراحل اجرایی به طور جدی تری دنبال می شود و هم تشکلات و گروه های سیاسی که تا پیش از این فعالیت خبری چندانی نشده، - تابناک _ در 129 روز مانده تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد هستیم که هم مراحل اجرایی به طور جدی تری دنبال می شود و هم تشکلات و گروه های سیاسی که تا پیش از این فعالیت خبری چندانی نشده، فعال شده و با برگزاری نشست ها و همایش هایی به فعالیت سیاسی خود شتاب بیشتری داده اند.

در بین گروه های سیاسی حزب کارگزاران سازندگی با برگزاری یک نشست سیاسی هم افراد جدید شورای مرکزی خود را انتخاب کرد و هم با دعوت از چهره های مشهوری همچون محمد جواد ظریف و اسحاق جهانگیری در فضای خبری انتخاباتی فعالیت پر رنگ تری داشت.

همچنین در بین اصولگرایان هم تشکل شورای وحدت اصولگرایان با برگزاری یک نشست هم اندیشی و خبری به همراه تمامی اعضا و تشکل های حامی خود به طور جدی تری فعالیت انتخاباتی خود را پیگیری می کند.

منوچهر متکی که چند روز پیش در بک گفتگو نسبت به احتمال کاهش مشارکت در تهران هشدار داده بود در تازه ترین اعلام موضع بیان داشته که فعلا بحث ائتلاف با گروه های و جناح های دیگر در دستور کار آنان نیست و ترجیح می دهند تا با ایجاد ساز و کار منسجم فعلا بر چیدمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کنایه های علی ربیعی و تذکر قالیباف تا اعلام زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان

از کنایه های علی ربیعی و تذکر قالیباف تا اعلام زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان