مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-05اجتماعي

به زودی عملیات پروژه متروی اهواز آغاز می شود


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه به زودی عملیات پروژه متروی اهواز آغاز می شود، گفت: امیدواریم تا 18 ماه آینده متروی اهواز به حرکت دربیاید تا بخشی از آلایندگی ها کاهش یابد.

- ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه به زودی عملیات پروژه متروی اهواز آغاز می شود، گفت: امیدواریم تا 18 ماه آینده متروی اهواز به حرکت دربیاید تا بخشی از آلایندگی ها کاهش یابد.

علی شمسی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (14 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در روزهای اخیر اظهار کرد: اخیرا ذهنیتی در مورد سوزاندان زباله ها توسط شهرداری ایجاد شده است در حالی که در سایت صفیره که محل دفن پسماندها است با ایجاد سلول ها، زباله ها به صورت بهداشتی دفن می شوند و هیچگونه آتش سوزی در این سایت و انتشار دود از آن نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آتش سوزی هایی که رخ می دهد مربوط به سایت برومی اهواز محل دفن قدیمی پسماند است که در مالکیت شرکت نفت است و شرکت نفت مشاوری گرفته است تا بتواند این مشکل را حل کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای قانون هوای پاک گفت: طراحی باز زنده سازی 250 هکتار از حاشیه کارون انجام شده که اجرای 15 هکتار از آن کلنگ زنی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی عملیات پروژه متروی اهواز آغاز می شود

به زودی عملیات پروژه متروی اهواز آغاز می شود