مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-05بين الملل

نامه امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی


وزیر امور خارجه با ارسال نامه ای به وزیر خارجه آفریقای جنوبی از اقدام شایسته دولت این کشور در صدور بیانیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با ارسال نامه ای به گریس نالدی ماندیسا پاندور وزیر روابط و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی (وزیر خارجه) از اقدام شایسته دولت آفریقای جنوبی در صدور بیانیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

  وزیر امور خارجه در این نامه، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و روند کشتار غیرنظامیان و مردم بی دفاع فلسطین، پیشنهادات ارزشمند درج شده در بیانیه وزارت روابط و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی از جمله در زمینه آغاز رسیدگی فوری دیوان کیفری بین المللی به مسأله قتل عامدانه کودکان در غزه و ایده شکل گیری یک نیروی حفاظت سریع برای حمایت از جمعیت غیرنظامی در برابر بمباران رژیم اشغالگر، را مورد تقدیر دانست و شایسته الگوگیری و توجه بیشتر از سوی دیگر کشورهای مستقل توصیف کرد.

امیرعبداللهیان همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تداوم رایزنی ها و تشریک مساعی در این زمینه با جمهوری آفریقای جنوبی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

نامه امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی