مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-27اقتصادي

ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارس


مدیرعامل سکاف با اشاره به آماده سازی و اجرای 19 هزار و 386 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در فارس، تاکید کرد: اجرای این پروژه منجر به اشتغال زایی مستقیم 3 هزار نفر نیروی کار شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل سکاف با اشاره به آماده سازی و اجرای 19 هزار و 386 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در فارس، تاکید کرد: اجرای این پروژه منجر به اشتغال زایی مستقیم 3 هزار نفر نیروی کار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مسکن یکی از نیازهای اصلی انسان در طول زندگی خود بر روی کره خاکی به شمار می رود که جدای از ساخت و سازهای شخصی، دولت های تمامی کشورها ساخت سرپناه را برای اقشار ضعیف جامعه فراهم کنند که در کشورمان ایران مسکن مهر یکی از پروژه هایی بود که در دولت نهم با هدف خانه دار کردن قشرهای کم درآمد به سه شیوه ساخت توسط دولت، ساخت توسط تعاونی ها و ساخت توسط افراد (شخصی سازی) انجام شد.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز پروژه ساخت مسکن با عنوان نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفت که در استان فارس به گفته مدیر کل راه و شهرسازی فارس، از مجموع 154 هزار نفر متقاضی این طرح تقاضای 150 هزار نفر به تایید نهایی رسیده و برای 92 هزار نفر نیز زمین تامین شده است.

محمودرضا طالبان 12 مهر ماه به اصحاب رسانه گفته بود: تاکنون 52 هزار پروانه ساخت مسکن ملی صادر شده، عملیات ساخت 45 هزار وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارس

ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارس