مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-17سياسي

توحید است که مردم فلسطین را سرپا نگه داشته است


ایستادگی مردم فلسطین ناشی از اعتقاد به توحید بوده و توحید است که ایستادن در برابر ظلم را آسان می کند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: ایستادگی مردم فلسطین ناشی از اعتقاد به توحید بوده و توحید است که ایستادن در برابر ظلم را آسان می کند.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (26 آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: عزت در دنیا و نجات در آخرت فقط در سایه رعایت تقوای الهی است.

وی با اشاره به سالروز ولادت زینب کبری (س)، افزود: ابعاد مختلف شخصیت ایشان فوق العاده بوده و از لحاظ شجاعت، بصیرت، ایمان بعد از فاطمه زهرا (س) هیچ کس به این مقام نرسیده است؛ چیزی که آدم را به این مرحله می رساند، علمای اخلاق بوده و عالی ترین موضوع در زمینه اعتقاد، اعتقاد به توحید است.

این مسئول با بیان اینکه اخلاق محکم، ایمان قوی، عمل صالح اگر به عالی ترین مرتبه قرار برسد، پایه آن اعتقاد و توحید است، تصریح کرد: مسئله توحید، اعتقاد به وحدانیت خدا، دوری از شرک و هوای نفس از جمله ویژگی های پیامبران بود، هر انسانی در زندگی خود به کمال رسیده، اصل توحید را داشته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به روایتی از توحید، گفت: حیات حقیقت و روح و روان و نفس انسان عبارت از توحید بوده است، نفس، رفتار، کردار، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توحید است که مردم فلسطین را سرپا نگه داشته است

توحید است که مردم فلسطین را سرپا نگه داشته است