مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-01سياسي

با حضور دادستان مرکز فارس به درخواست های 600 زندانی زندان عادل آباد رسیدگی شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به همراه 35 نفر از قضات دادسراهای شیراز، با حضور در زندان عادل آباد، با 600 نفر از زندانیان دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دادستان مرکز فارس در حاشیه این دیدار و رسیدگی قضایی 3 ساعته گفت: بر اساس برنامه های سند تحول قضایی و حسب تاکیدات ریاست قوه قضاییه و پیگیری های دادستان کل کشور و همچنین دستور  رییس کل دادگستری استان فارس، برنامه  حضور هدفمند مسئولان قضایی در زندان ها،  بازدید از مؤسسات کیفری و دیدارهای نتیجه محور  با زندانیان بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر این اساس برنامه تدوین شده به صورت متمرکز  35 نفر از قضات با حضور در زندان مرکزی شیراز با جمع قابل توجهی از زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار کردند و ضمن استماع مسائل، مشکلات و درخواست های آنان بررسی شد و ضمن صدور دستورات لازم  پاسخگویی مناسب به تقاضاهای مطرح شده ارائه شد.

  سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه این دادستانی برنامه بازدید های هدفمند قضات از زندان ها را به صورت برنامه ریزی شده تدوین و ابلاغ کرده است اظهار داشت: تعداد قریب 580 نفر از زندانیان اعم از زندانیان مرد و همچنین زندانیان زنِ مجتمع اندرزگاهی نسوان این موسسه کیفری با قضات دیدار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور دادستان مرکز فارس به درخواست های 600 زندانی زندان عادل آباد رسیدگی شد

با حضور دادستان مرکز فارس به درخواست های 600 زندانی زندان عادل آباد رسیدگی شد