مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-15فرهنگي

صنعتگران خراسان شمالی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی گفت: فاطمه عبدی قوشبلاغ و وحید صابر زوج هنرمند در رشته سوزن دوزی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز پروانه کلاته معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: فاطمه عبدی قوشبلاغ و وحید صابر زوج هنرمند در رشته سوزن دوزی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند.

وی گفت: این رقابت توسط شهرداری سئول در محل پلازای شهری دانگ دایمون برگزار شده است که محور آن زندگی پایدار (sustainable life) است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پلازا که توسط زاها حدید طراحی شده، به نمادی از طراحی در سئول تبدیل شده و محل برگزاری رویدارهای مختلفی در حوزه طراحی است، افزود: جایزه طراحی سئول Seoul Design Award  به تیم ها یا افرادی تعلق می گیرد که به نحوی به بهترشدن زندگی کمک کرده اند.

کلاته توسعه ی پایدار از محورهای مهم سازمان های بزرگ این روزهای دنیا خواند و گفت: این رویداد 25 اکتبر 2023 در سئول برگزار شد که در آن تیم هایی از ده ها کشور دنیا شرکت کرده بودند.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران خراسان شمالی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند

صنعتگران خراسان شمالی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند