مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-05حوادث

رایزنی برای جبران خسارت کوهنوردان زاهدانی در ماجرای آتش زدن خودروها در تفتان


رییس هیات کوهنوردی سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه ای که با هفت سنگ نورد زاهدانی داشتیم مقرر شد پس از تکمیل مستندات در بحث جبران خسارت ها با همکاری استانداری از این افراد حمایت شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات کوهنوردی سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه ای که با هفت سنگ نورد زاهدانی داشتیم مقرر شد پس از تکمیل مستندات در بحث جبران خسارت ها با همکاری استانداری از این افراد حمایت شود.

رییس هیات کوهنوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با ایسنا از پیگیری موضوع آتش زدن سه خودرو کوهنوردان در محدوده گراشخان رشته کوه تفتان خبر داد و گفت: 2 دیواره سنگ نوردی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که یکی واقع در منطقه لوچو 20 کیلومتری زاهدان و دیگری دیواره گراشخان رشته کوه تفتان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: از آنجایی که سنگ نوردی یکی از فعالیت های روزمره اهالی بویژه جوانان سیستان و بلوچستان است، علاقمندان به این رشته بر روی این 2 دیواره کار می کنند.

دیواره گراشخان رشته کوه تفتان تنها سایت دیواره نوردی استان است که حدود 30 سال بر روی آن ها کار شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سنگ نوردی جزو فعالیت های هفتگی افراد علاقمند به این رشته بوده نیاز به نامه نگاری ضرورت نداشته است چرا که علاوه بر این افراد در طول هفته گروه های زیادی برای کار به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای جبران خسارت کوهنوردان زاهدانی در ماجرای آتش زدن خودروها در تفتان

رایزنی برای جبران خسارت کوهنوردان زاهدانی در ماجرای آتش زدن خودروها در تفتان