مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-18سياسي

آخرین وضعیت بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد آخرین اقدامات این بنیاد در بحث بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد آخرین اقدامات این بنیاد در بحث بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد را تشریح کرد.

روح الله عمادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد، اظهار کرد: بنیاد مسکن در سطح کل استان خوزستان به لحاظ عمران روستایی، مسکن روستایی و نهضت ملی مسکن اقدامات مختلفی را در دست انجام دارد و به تبع آن در شهرستان سوسنگرد نیز اقدامات متنوعی در دست انجام است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 120 هزار متر مربع آسفالت در 11 روستای سوسنگرد انجام شده و همچنین ساخت 170 واحد مسکن روستایی در این شهرستان در دستور کار بنیاد مسکن استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تاکنون ساخت 150 واحد از این تعداد آغاز و به آن ها تسهیلات پرداخت شده است و باقی واحدها نیز به سرعت روند معرفی به بانک ها و پرداخت تسهیلات آن ها انجام خواهد شد.

عمادی ادامه داد: در 5 روستای دیگر نیز با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان اقداماتی از جمله جداره سازی و خاکریزی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد

آخرین وضعیت بهسازی روستاها و شهر سوسنگرد