مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-31سياسي

تقدیم 40 شهید و جان باخته مدافع سلامت در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تقدیم حدود 40 شهید و جان باخته در نظام سلامت گیلان، گفت: یادواره شهدای سلامت گیلان باید با عزم همگانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز نشست شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیگر اعضا در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه به صورت ارتباط تصویری با وزارت متبوع، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهم ترین اولویت های موضوعی و راهبردی قابل پیگیری در شوراهای فرهنگی سال تحصیلی 1402-1403 در نشست دورسخنی با معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین با حضور مجازی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به توحش و بمباران رژیم جعلی و موقت صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه غزه، اظهار کرد: امروزه جنایات رژیم صهیونیستی و موقت به اوج خود رسیده و بار دیگر خیانت جامعه جهانی علیه امت مظلوم دیده می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ملی استکبار جهانی، افزود: حضور و مشارکت حداکثری دانشگاهیان در راهپیمایی ضد استکباری به ویژه دانشجویان و اعضای هیئت علمی در کنار کارکنان بیش از گذشته ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم 40 شهید و جان باخته مدافع سلامت در گیلان

تقدیم 40 شهید و جان باخته مدافع سلامت در گیلان