مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-14اجتماعي

وزش باد و بارش های رگباری به کمک هوای آلوده اصفهان می آیند


رییس پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار، شرایط کاهش غلظت آلاینده ها و همچنین شرایط افزایش ابر، - لیلا امینی، رییس پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار تا اوایل  روز چهارشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری  گاهی وزش بادملایم  و در مناطق مرکزی و صنعتی استان غبارآلود پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: با توجه به پایداری جو و انباشت غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا تا اواسط روز چهارشنبه به ویژه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی (در برخی ساعات در حد ناسالم برای عموم) پیش بینی می شود.

رییس پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار، شرایط کاهش غلظت آلاینده ها و همچنین شرایط افزایش ابر، وزش باد و بارش رگباری در مناطق غربی استان مهیا می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 24 و کمینه فردا صبح 5 درجه و بویین میاندشت با صفر درجه و خوروبیابانک با 27 درجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد و بارش های رگباری به کمک هوای آلوده اصفهان می آیند

وزش باد و بارش های رگباری به کمک هوای آلوده اصفهان می آیند