مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-15سياسي

مصوبه جانمایی مکان جدید دفن پسماندهای آمل در جنگل شوکا شور لغو می شود


امام جمعه امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل، از لغو مصوبه و نامه مربوط به انتقال زباله این شهرستان به منطقه جنگلی شوکاشور در کمتر از دو روز آینده خبر داد.

- مصوبه جانمایی مکان جدید دفن پسماندهای آمل در جنگل "شوکا شور" لغو می شود ایسنا/مازندران امام جمعه امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل، از لغو مصوبه و نامه مربوط به انتقال زباله این شهرستان به منطقه جنگلی "شوکاشور" در کمتر از دو روز آینده خبر داد.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی شب گذشته، در مسجد روستای رزکه در نزدیکی منطقه جنگلی شوکاشور با اهالی اعضای شورای اسلامی، دهیاری، خانواده شهدا و اهالی این روستا سخن می گفت، افزود: حامل خبر خوش از سوی فرماندار و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان آمل، برای اعلام لغو مکان زباله سوزی پسماند در منطقه شوکاشور هستم.

وی افزود: همانگونه که حرمت ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی خط قرمز ما است، قطعا سلامت حریم زندگی و زیست بوم خانواده ها و اهالی روستای رزکه نیز خط قرمز حضرت آقا و ما است که مسئولان نیز باید در حفظ آن تلاش کنند.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل در این نشست، قول داد؛ تا کمتر از 2 روز آینده نامه لغو جایگزینی پسماند عمارت درمنطقه شوکاشور در محدوده روستای رزکه توسط استانداری مکتوب اعلام شود و این خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جانمایی مکان جدید دفن پسماندهای آمل در جنگل شوکا شور لغو می شود

مصوبه جانمایی مکان جدید دفن پسماندهای آمل در جنگل شوکا شور لغو می شود