مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-25اقتصادي

متقاضیان بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس ارزیابی شدند


معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از ارزیابی بیش از 500 نفر از متقاضیان بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از ارزیابی بیش از 500 نفر از متقاضیان بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سیامک کریمی امروز، 3 آبان ماه از برگزاری ارزیابی بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس خبر داد و گفت: با حضور 512 نفر از متقاضیان سه برابر ظرفیت اعلام شده، از 19 مهر ماه ارزیابی بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس آغاز شده و تا 4 آبان ماه ادامه داد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس افزود: 32 نفر به صورت روزانه در دو نوبت صبح و بعدظهر توسط 8 نفر از ارزیابان خبره کانون ارزیابی و شایستگی جهاددانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هدف از این کار شناسایی افراد متخصص و متعهد متقاضی استخدامی امور مالیاتی است، گفت: در حوزه تخصصی، تشخیص ماموریت سازمان امورمالیاتی و مسائل حسابداری و حسابرسی متقاضیان مورد ارزیابی و پرسش قرار می گیرد و در حوزه شخصیتی نیز توانمندی، نظم و آراستگی و .

مورد توجه قرار می گیرد.

کریمی تصریح کرد: ارزیابی مدیران شهرداری شیراز، مدیران بهزیستی امور مالیاتی، ارزیابی نوسازی مدارس فارس، اوقاف و دیگر سازمان های استانی توسط کانون ارزیابی شایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس ارزیابی شدند

متقاضیان بدو استخدام اداره امور مالیاتی فارس ارزیابی شدند