مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-18سياسي

اجرای 500 برنامه طی هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی هفته بسیج 500 برنامه در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی هفته بسیج 500 برنامه در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده روز شنبه 27 آبان ماه 1402 در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج افزود: در آستانه 44 سالگی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل قرار داریم و هفته بسیج از 29 آبان تا پنج آذر با شعار بسیج، امید ملت ایران نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: به مناسب هفته بسیج از سوی ستاد استانی 150 عنوان برنامه پیش بینی شده و در مجموع با برنامه های اجرایی در شهرستان ها به 500 مورد می رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه های مقدماتی مانند تبلیغات محیطی، بروزرسانی تبلیغات محیطی، آماده سازی تولیدات فرهنگی، تبلیغ برنامه های جریان ساز به عنوان پیش برنامه در حال انجام است و در 5 حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی، جهاد خدمت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین روشنگری و جهاد تبیین در قالب نشست ها در سطح استان و شهرستان، حفظ اقتدار بسیجیان در قالب میادین تیر، تولید محتوا و اقدامات فرهنگی اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه طی هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 500 برنامه طی هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد