مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-06پزشكي

بهره مندی 2700 کودک خوزستانی دچار سوءتغذیه از برنامه حمایتی


رییس مرکز بهداشت خوزستان از بهره مندی 2 هزار و 700 کودک دچار سوءتغذیه نیازمند، از برنامه حمایت تغذیه ای خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت خوزستان از بهره مندی 2 هزار و 700 کودک دچار سوءتغذیه نیازمند، از برنامه حمایت تغذیه ای خبر داد.

دکتر پژمان بختیاری نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پیامدهای نامطلوب سوءتغذیه روی رشد کودکان و نیز ایجاد ناتوانی های جسمی و روحی در آن ها، با همکاری وزارت بهداشت و وزارت رفاه برنامه حمایت تغذیه ای از کودکان 6 تا 59 ماهه دچار سوءتغذیه نیازمند آغاز شده است.

وی افزود: در این برنامه حدود 2 هزار و 700 کودک تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز پس از انجام آزمون وسع و تعیین دهک خانوار توسط وزارت رفاه، از این برنامه حمایتی برخوردار شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کودکانی که خانوار آن ها جزو هفت دهک اول جامعه است از میان کودکان معرفی شده انتخاب شده اند.

در این برنامه برای کودکان 5 دهک اول ماهیانه یک میلیون تومان و برای کودکان دهک 6 و 7 ماهیانه 600 هزار تومان کالابرگ الکترونیک روی کارت یارانه سرپرست خانوار شارژ خواهد شد.

وی بیان کرد: اقلام غذایی به صورت بن کارت الکترونیک روی کارت یارانه سرپرست خانوار به صورت ماهیانه شارژ می شود و قابل خرید در فروشگاه های زنجیره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 2700 کودک خوزستانی دچار سوءتغذیه از برنامه حمایتی

بهره مندی 2700 کودک خوزستانی دچار سوءتغذیه از برنامه حمایتی