مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-07بين الملل

آنروا: ساکنان غزه دستخوش فاجعه ای عظیم شده اند


آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد (آنروا) اعلام کرد که ساکنان نوار غزه از کمک ها محروم شده و در معرض کشتار، بمباران خارج از خانه های خود و آواره شدن اجباری قرار گرفته اند.

- آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد (آنروا) اعلام کرد که ساکنان نوار غزه از کمک ها محروم شده و در معرض کشتار، بمباران خارج از خانه های خود و آواره شدن اجباری قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، سازمان آنرا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت، مردم غزه هر روز برای یافتن نان و آب تلاش می کنند، همچنین قطع برق ارتباط مردم را با عزیزانشان و سایر نقاط جهان قطع می کند.

آنروا اعلام کرد، آنچه در غزه رخ می دهد، تراژدی انسانی با ابعاد عظیم است.

در سی و دومین روز از جنگ غزه بنیامین نتانیاهو و آمریکایی ها می گویند در حال بحث بر سر امکان دستیابی به آتش بس بشردوستانه یا وقفه تاکتیکی هستند و در عین حال جنگ را طولانی می دانند.

مقاومت فلسطین نیز به هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی با حملات موشکی و مقابله با تهاجمات نیروی زمینی اشغالگران ادامه داده و مانع از تحقق اهداف دشمن می شود.

با گذشت بیش از یک ماه از آغاز جنگ در فلسطین اشغالی و آغاز بمباران شدید نوار غزه و 11 روز پس از آغاز تهاجمات زمینی و اعلام اشغالگران مبنی بر گسترش عملیات زمینی خود در غزه، نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنروا: ساکنان غزه دستخوش فاجعه ای عظیم شده اند

آنروا: ساکنان غزه دستخوش فاجعه ای عظیم شده اند