مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-13سياسي

حکم اعدام عاملان بمب گذاری در چند منطقه در زاهدان اجرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر دستگیری 3 متهم به نام های محمد براهویی انجمنی، - رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از اجرای حکم 3 نفر از عاملان بمب گذاری در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر دستگیری 3 متهم به نام های محمد براهویی انجمنی، محمد کریم بارکزایی آکسون و ادریس بیلرانی به اتهام همکاری با گروهک تروریستی جیش الظلم، پرونده این افراد به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان ارسال شد.

وی افزود: در مرحله تحقیقات و تکمیل پرونده از منزل یکی از متهمان در اطراف شهر زاهدان تجهیزات ساخت بمب شامل 2 عدد ریموت ارتباطی، فتیله انفجاری، بیست و سه عدد چاشنی الکترونیک، مواد شیمیایی گوگرد، 7 عدد سری الکترونیکی و همچنین یک محموله انفجاری به وزن 24 کیلو گرم کشف شد.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در ادامه تحقیقات متهمان به عضویت و همکاری با گروهک تروریستی جیش الظلم و فراگیری آموزش های نظامی و انتقال و مخفی کردن محموله های ساخت بمب و همچنین مشارکت در 2 عملیات بمب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اعدام عاملان بمب گذاری در چند منطقه در زاهدان اجرا شد

حکم اعدام عاملان بمب گذاری در چند منطقه در زاهدان اجرا شد