مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-23اجتماعي

پناهگاه هایی که اسطبل شده اند


رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی گفت: ساخت و افتتاح پناهگاه در کوه ها بدون کار کارشناسی باعث می شود این پناهگاه ها به اسطبل تبدیل شوند.

- میرعلی آقاسیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به بستر بکر منطقه جنوارداغی و با احترام به جایگاه رفیع این قله که مامن فعال حیات وحش و حیات گیاهی منطقه می باشد با صرف نظر از صعودهای کوهنوردی، باید از آن به عنوان قله پاک و صعود نشده و همچنین امانت آینده حفظ و نگهداری ویژه انجام داد.

وی با اشاره به مراسم افتتاح خانه کوهنوردی جنوارداغی شهرستان سراب، گفت: هیأت با هرگونه ساخت و افتتاح خانه کوهنوردی در پایه کوه مرزی آذربایجان شرقی و اردبیل مخالف است.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی عنوان کرد: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با ابلاغ طرح سیمرغ برای هیأت های کوهنوردی استان های سراسر کشور خواستار معرفی بلندترین قله در هر استان کرده بود و با توجه به اینکه که از گذشته قله کمال از سلسله جبال سهند با ارتفاع 3750 متر به عنوان مهمترین قله کوهنوردی برای صعود مورد استفاده قرار می گرفت.

آقاسیدی با اشاره به اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و امداد و نجات منطقه به صراحت مخالفت خود را با ساخت خانه کوهنوردی اعلام نموده اند، یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهگاه هایی که اسطبل شده اند

پناهگاه هایی که اسطبل شده اند